スポンサーサイト


ひとこと ver2

rakugaki-100906-o.jpg

コメント多くなったので、この記事編集して絵アップ。
ご愛読ありがとうございました。

Thank you for reading
(合ってる?
海外の人の書き込みも多いのでひとこと。


石黒先生、森山先生、お先。また後で。
スポンサーサイト
コメント

No title

お疲れ様でした!

とりあえず

お疲れさまでした。そして、ありがとうございます。さみだれたちの未来、明日を見せてくれて

No title

お疲れ様です!!
泣いて笑って熱くなれた最高の作品でした。
これからも頑張ってください。

No title

お疲れさまでした。5年間毎月私に勇気をくれてありがとうございました。
関係ないですが、散人のころから欠かさず読ませていただいていますが今回の最終話を読んで、「海」での「カラー」に先生が水着を描かなかったことに何より本気を感じました。

お疲れ様です!
次回作楽しみにしてます♪

ありがとうございました

とても素晴らしい物語をありがとうございました。
これから生み出される物語にも最大限の期待を。
小冊子も楽しみにしてます。

素敵な物語をありがとうございました

お疲れ様でした。

素敵な最終回でした。
ラストがカラーページで終わるのは
すごく感慨深かったです。

ありがとうございました。

No title

お疲れ様でした。
最高の物語の最高な最終回で気分は最高です。
単行本も楽しみにしています。ありがとうございました!

管理人のみ閲覧できます

このコメントは管理人のみ閲覧できます

No title

私は本屋さんでバイトしているんですが、今月のアワーズが発売日に売り切れて驚きました。(3年間の経験上うちではアワーズが売り切れたことはありません)

最終回+冊子応募 が理由であることは間違いないでしょう。さみだれ人気を感じ、すごくうれしくなりました。

私は単行本派なので冬を楽しみに待ってます!本当にお疲れさまでした!

管理人のみ閲覧できます

このコメントは管理人のみ閲覧できます

No title

連載お疲れ様でした。
惑星のさみだれからはたくさんの元気や優しさを貰いました。
胸一杯の感動をありがとうございました!

初めまして、そして本当にお疲れさまでした…!
水上先生の描かれるキャラクター、ストーリーがとても心に強く残っています。最終話を読ませていただいて、大人になるということはいつまでも続くのかなぁと思いました。人が成長し続けるということ、そして獣の騎士団のみんなのように人との出会いの大切さ、言葉にし尽くせない感動がわき上がっています。

本当にお疲れさまでした!十分お休みしてください、そしてまた新しい物語を読めるのを楽しみにしています!!

管理人のみ閲覧できます

このコメントは管理人のみ閲覧できます

お疲れ様です

お疲れ様です。
最終回が良すぎて1巻からまた読み始めてしまいました。単行本も楽しみにしています!

No title

長かったなぁ
いや、短かったかもしれない

本当にお疲れ様でした

惑星のさみだれ最高!

お疲れ様でした!惑星のさみだれ本当に最高のマンガ!
ナルトとBleachに比てさみだれがもっと、もっと痛快無比です。
もう一つのMasterpieceマンガと思う。浦沢直樹の作品と同じレベルです。 
もしいつかにこのマンガアニメになるや
外国の出版社英語に訳すは
良い。それでも僕絶対に全部の10単行本買う。  
先生の次の作品お楽しみにする。がんばって!!

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

No title

最初から最後まで毎回ワクワクしておりました!
素敵な漫画をありがとうございました☆

戦国妖狐ももちろん楽しみですが、次回またアワーズ誌上でお会いできるのを楽しみにしております!!

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

Amazing conclusion

ありがと, Mizukami-sensei!

Your work has certainly touched my heart. I will continue to support your work if it gets licensed in English.

Keep up the good work!

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

管理人のみ閲覧できます

このコメントは管理人のみ閲覧できます

お疲れ様です。

ヒマがあったら別の作品を描いて、また僕たちを楽しませてください。

仕事だ。描け。
・・・とは言いません。編集者でもないし。

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

From America

お疲れ様です!

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

Greetings From México

Well I can only say that this story was really good, so I hope that you will continue writing others as good as this, I talking about Hoshi no Samidare , I will be waiting for it to come on sale on my country, and then buy it.

Su trabajo ha sido grandioso, y puedo decir que es de los poco que yo recomendaría.

Suerte y espero que salga a la venta en México

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

No title

すげーコメント数だ。
ありがとうございます。

英語の人も沢山居るな。
すみません、英語は読めませんが、
なんか褒められているのはわかる。
とりあえずエキサイト翻訳使って一文だけ返礼。

Thank you for liking to read.

管理人のみ閲覧できます

このコメントは管理人のみ閲覧できます

No title

Thanks from the United States of America for your work on Hoshi no Samidare! It was by far the best series I have ever read, and I hope it gets licensed in the U.S. so that my friends and I can read it every day! An animated series would be wonderful, too, if possible.

On behalf of myself, my friends, and my family:

この度は大変お世話になりありがとうございました

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

No title

For those of you who can't read Mizukami-sensei's comment:

******************************************************
Wow. There sure are an amazing number of comments here.
Thank you very much.

To there were so many english fans.
I'm sorry, I can't read english but I somehow understand that you're praising me.
For the time being I'll use the EXCITE translator to respond.

Thank you for liking to read.
******************************************************
He appreciates the thanks guys.

水上先生、もし先生メッセージ外国のファンに伝えたい、僕英語に訳すします.

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

管理人のみ閲覧できます

このコメントは管理人のみ閲覧できます

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

From North America

Congratulations on completing Wakusei no Samidare!
I am looking forward to your next series.
Thank you for your hard work!

<<あの…日本語話なしませんでも私が言いたいしようとするお疲れ様。あははは…>>

Great work

Fan from Chile. Your manga is an incredible masterpiece and a great story. Love your characters and art.
¡I hope you never stop and good luck and success with your next project!

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

最高でした

ありがとうございましたあああ!メチャクチャ大好きな漫画です!愛してます!

これからも応援してます!お疲れ様でした!

Amazing!

ありがと! Hoshi no Samidare was a great and well written manga. I'm from the United States, and I hope you to read more of your works!

No title

Translation of updated post
*******************************************************
Since there have been so many comments, I decided to update this post with this sketch I just uploaded.
Thank you all for loving my work.

Thank you for reading
(Is this suitable?
As the words meant for the many people from overseas who wrote in.
*******************************************************

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

No title

Thank you very much from Argentina for Hoshi no Samidare, I had enjoyed it a lot, your manga is my favorite.

ありがとうございます

大好きな漫画でした。

巻数を重ねるごとに油が乗ってきてるのを感じ、最終回が近くなるにつれ「頼むからもうちょっと続いてくれ~」と悶えてました。
最終決戦の盛り上がりは異常!サイコーでした

最終回、さみだれが大人になれたのが一番感動しました。
死んじゃうかと思ってたもんで…w

面白い漫画をありがとう御座いました。
また新しい作品で会いたいです。

No title

連載終了お疲れさまでした。
自分はいい年のおっさんですが、惑星のさみだれ毎月楽しみにして、子供の時に戻ったみたいにワクワクしてました。ありがとうございます。
 また出てくる大人が皆本当にかっこ良く、自分も少しでも身習わなければならないと思ってほんの少しだけ努力してます。
 またこのような信念がある漫画を読みたいと思っていますが、今は連載終了お疲れさまです。
本当に惑星のさみだれ連載お疲れさまです。

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

No title

This was a magnificent series, keep up the great work and know you have one fan from Spain.

これは壮大なシリーズは、素晴らしい仕事を維持し、スペインから1つのファンを知っているされた。

No title

フランスからありがとうございます!

最近の読んだ漫画の中で「惑星のさみだれ」が一番面白いだと思います。
私の国に発行することが楽しみにしています!

(日本語が下手ので、誤りがあれば本当にすみません)

ありがとう

もう一人アメリカ人から本当にありがとうございました。

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

Gratitude

お疲れ様です

Did i get it right?
And as I lack the knowledge of
hiragana and katakana,

Thank you for all the effort you have
put into making this great manga.
Though it has ended,it will forever be
in my heart,especially the moments where
the characters were able to laugh with one
another as well as the times when they had
to experienced sadness and bitterness.
Sorry for the rather cheesy comment XD
and once again,

Arigato Gozaimasu.

From,

A fellow Asian living in Malaysia.

お疲れ様です

コメ遅くなったけど惑星のさみだれお疲れ様です!
毎月の楽しみでした!
戦国妖狐も大好きなのでこれからも頑張ってください!

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

No title

Thank you very much for your hard work. The series were exceptionally enjoyable and heart-stirring.

Спасибо!

管理人のみ閲覧できます

このコメントは管理人のみ閲覧できます

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

Thanks

I really liked Hoshi no Samidare

Thanks for creating such a great manga, lets hope it gets licensed in English or Spanish, its really hard to read it itself (I'm not good reading japanese characters), but i had a good time reading it.

Thank you, Gracias, merci!

Greetings from...v-221

...not telling v-8

「戦国妖狐」は今読んでいます

お疲れ様でした!オーストラリアからのファンです。

「惑星のさみだれ」は楽しかった、戦国妖狐を頑張ってください、楽しみにしています!

いつでも応援しています!

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

ありがとうございました。

素晴らしい物語をありがとうございます。

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

ありがとうございました

ありがとうございました. 面白くて、素晴しい漫画です。

A masterpiece! Thank you for your work.

Thank you very much!!!

お疲れ様です
ありがとうございます

Thats the greatest thing i've read! Thank you so much!

A thank you

Hey, i'm just a fan from Australia and I really appreciate all of the time and effort you've put into Wakusei no Samidare. It was a beautiful read and I'll really be looking forward to your next work. :D
お疲れ様です
Cheers!

No title

ものすっごく面白かったです!泣いて笑って、でした!
素敵な作品をありがとうございました!!

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

No title

最近、何度も見返して元気とやる気をもらってます!
ボクもこんな大人目指して頑張りますw

そんな「好き」がこうじて部屋にさみだれが21冊あるとかw
いい作品ありがとうございました。
これからも応援しています!!

No title

せんせえ、ほうんとう ありがとう がざいます !!!
あなたさま の まんが ゛The Lucifer and the Biscuit Hammer゛すごくだった
しあわせ の なみだ と さびしい の なみだ が あった。
ごめんなさい、 わたし の にほんご は まずいです。
アルゼンチン の ファン(ロサリオ にほんご がっこ の いちねんせい)。

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

最近になって

最近になってはじめて「惑星のさみだれ」を読みました。
最後まで読んでとてもとても感動しました。

さっき「戦国妖狐」も買ってきたところです。

これからも頑張ってください。

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

No title

There are other people in Russia who admire Hoshi no Samidare, I'm glad to see that.
Mr. Mizukami, I simply wanted to say thanks for this awesome work! There are many touching mangas, but this is special for some reason. This story, even though I didn't realise it from the start, was one of the things that changed my view on life. Words can't express my gratitude. I wish you happiness.
Большое спасибо!
%%It didn't get posted in the first time for some reason%%

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

The Lucifer and Biscuit Hammer

Thank you very VERY much for making such an Extremly Amazing Manga realy thank you very very much i really enjoyed reading it!!! I hope it gets to be an anime :D i would watch every episode like 2 or 3 times ^^

keep up your great work

お疲れ様です

I liked it from beginning to the end! Great job! My Japanese is unfortunately not good enough for constructive criticism or anything of the sort(had quite some trouble figuring this page out)so:
ありがとうございます for giving us such a great story!

The internet is great isn't it? Even someone as far away as I am can thank someone like you because of it.

So Good!

so happy, so sad, so funny and emotional

so thrilling, so gripping, so real and fantastical

so, so GOOD! v-218v-10

thank you

惑星のさみだれは最高だぜ!

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

心の底から感謝

心の底から感謝

I can't speak Japanese, so I went and google translated my thanks. :)

I really loved Hoshi no Samidare. It's my favourite manga in the whole universe! You are a very talented man and I thank God that you were born. Your manga has enlightened me as a person and I just can't thank you enough. I started jogging because of Princess and Yuu-kun. :) And I really love the transformation of Akane-kun, because I can relate to him most. Thank you, thank you. :)

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

ありがとう!

ちょうど読み終えた! 漫画の私が一番好きな所は、雨宮が世界を救うことに対してとる態度はユニークだ。はくどうのコスプレもっと見たかった。蛇コスはどう? 「萌え」は腕と足がひつようない!っw

アメリカから、ありがとうございます!

From New York

お疲れ様でした! の尹は私の一番好きなキャラクターです。先生のキャラクターが全部大好きです!
では、今もがんばってください!もっとおもしろいマンガを書いてください!
ありがとうございます!

No title

今更ながらさみだれ読みました!素晴らしかった
もっと早く出会いたかったです。。
戦国妖狐も買おうと思います!!
これからもがんばってください!
あとさみだれの外伝として前回の戦いについての話なんかがでないかなぁと少し期待してたりするのですが・・・

No title

少し手遅れなのかもしれませんが、お疲れ様でした。すごい漫画でした。
。。。それより言葉は出てこないんです。すごい漫画でした。読みながら、「これは一体なぜアニメ化されてないの?」しか思えなかったです。

すごい漫画を描いてありがとうございます。

Hoshi no Samidare

Mizukami-sensei,
your manga is truly superb. Your ink passed onto me a barrage of feelings, and by the end of the manga I had expressed anger, happyness, laughter, tears, hope, despair...

Hoshi no Samidare had a soul of a human put into it. It is a truly hollistic experience.

I only hope for your works to gain more and more recognition for the truly great pieces of art they are!

Thank you sensei, for putting so much effort for your readers!

管理人のみ閲覧できます

このコメントは管理人のみ閲覧できます

管理人のみ閲覧できます

このコメントは管理人のみ閲覧できます

No title

Mizukami-sensei, suki desu.

Another fan from America wishing you the best as you draw new manga for us to enjoy. Samidare no Wakusei is one of my favorite series, and it has affected me in many ways. I cry tears of both joy and sadness every time I read it, and love every minute of it.

No title

I am yet another fan of yours from America and I want to thank you for creating such a great series. If it were licensed in America, I would buy the entire series in a heartbeat. The only thing better than that would be if GAINAX agreed to make a Hoshi no Samidare anime.

Once again, thank you for creating such a great series. I look forward to seeing your next work.

It's an honor

Sir, Hoshi No Samidare is one of the few works in that has the magical ability of presenting such a happy and bubbly reading experience. Sometimes it felt like waking up and seeing the sunrise for the first time. It truly is an artistic gem. Thanks so much and Godspeed. I'll definitely purchase the series upon its licensure. Godspeed.

私の日本語は悪いです。Hoshi No Samidare を読むだけであなたを幸せにする. [. . .変換できない. . .]Hoshi No Samidare は芸術的逸品です.

幸運(?)
From America with love,
Kwally3

アメリカ人

sir,
私の日本語は悪いです。あなたに感謝。この漫画は美しいです。読むとき、読者は幸せ感じてい. Hoshi no samidare は 芸術的逸品です. 私はより多くのジムに行く始めた. 幸運
Thank you so much for creating this beautiful manga. This is among the few works, both book and manga, that lets the reader feel a sense of tranquil happiness as it guides him through the comedic, the sad, the surprising, and the unexpected. It's like waking up and watching the sun rise for the first time. This is truly an artistic gem and I wish you the best of luck in all that you are achieving and yet to achieve. Funny thing, it got me to start going to the gym routinely. I'll gladly purchase this once it arrives in America. Thanks again and Godspeed.

From USA with love,
Kwally

No title

thank you

管理人のみ閲覧できます

このコメントは管理人のみ閲覧できます

No title

This is one of the best manga I have ever read in my life. I have never felt so many emotions reading a manga before. This is a masterpiece and I hope it becomes serialized in America someday. You did an amazing job on this manga Mr. Mizukami. Thank you and take care.

Thank you

Arigatou from Finland.

Thanks

I really enjoyed Hoshi no samidare
It is truly a masterpiece

Thank very much

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

管理人のみ閲覧できます

このコメントは管理人のみ閲覧できます

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

管理人のみ閲覧できます

このコメントは管理人のみ閲覧できます

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです
コメントの投稿
管理者にだけ表示を許可する

